HejHej

Tjohejj:)
Sitter fortfarande i pyjamas. Fy på mig! Men jag ska snart hoppa in i duschen. Idag ringde Sandra B och undra om vi skulle hitta på något. Självklart sa jag ja! Så jag sticker till henne runt 17.00 och så sover jag där inatt. Om jag missar Prison Break så spelar mamma in det åt mig i alla fall. Tack!<3

Det ser mörkt ut på himlen här. Ser ut som om det skulle bli världens oväder på gång. Kanske. Mysigt i så fall:) Älskar när det är oväder ute och man själv sitter inne och bara myser. Åska, storm, massvis med regn. Mys! Fast jag vet att Sandra inte gillar oväder så hon hoppas säkert på tvärt om;) Jag har inte träffat Sandra sen Rix FM festival i somras. Det är ju skamligt! Herre gud! Vi som faktiskt ganska ofta träffades förr. När vi gick i samma klass i  grundskolan sågs man ju varje dag:) Och varje fredag gick vi till Sibylla (haha xD), vi var rätt ofta hemma hos mig efter skolan då och då, o.s.v... Så som nära vänner brukar göra helt enkelt. Men nu ses vi igen, senare idag! Ska bli trevligt.

Vad ska ni hitta på idag då? Visst är det underbart med lov! Älskar det. Ska verkligen ta vara på den här veckan! Måste i och för sig plugga på lovet också. Men jag får skylla mig själv som inte har tagit tag i pluggandet innan. Nej jag får nog sluta här. Ha en underbar fortsatt måndag vare sig ni har lov eller inte, jobbar eller pluggar! Bamsekram:)


Jag och Sandra mumsade i oss kokosbollar förra året. Sakna<3

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Gud så avis jag blir. Vore så skönt med lite lov... är iaf glad att jag ärledig på helgerna nuförtiden...



ha en bra dag, gumman =)

2008-10-28 @ 12:15:36
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0