Gokväll

Hej svejs.
Det här får bli dagens sista inlägg. Har egentligen inte så mycket att tillägga om kvällen. Har slappat, har inte vart ute och gått. Men har i alla fall inte ätit en enda onyttig grej idag! Mer än lightdressingen till salladen förut då men... För utom den;) Känner mig nästan stolt. Ska inte äta godis eller nåt! Ingen dricka, inget annat än kaninmat (sallad), äpplen och solrosfrön typ. Och soppor, nyttiga soppor. Och ägg är nyttigt, kokta ägg! Omelett funkar till frukost om man ska lita på vad som står. Men det hinner man ju inte. Fil och solrosfrön får det bli;) Nu har jag minsann startat mitt nya liv! Fast jag har bestämt att någon dag i veckan får jag ha ett undantag ibland... Som nu på lördag t.ex, då ska jag och Anna ha tacokväll hemma hos henne. Rätt mysigt, eller hur? Men sen får det vara bra.

Och ni anar inte vad jag har knarkat tuggummin idag, ungefär. För att slippa godissuget. Men det är bra. Nu är det bara träningen jag ska komma ignåg med igen! Har ju vart ute och gått en hel del men det måste bli mer! Mer, mer, mer! På torsdag ska jag i alla fall träffa Sandra och Felicia och gå ut och gå en promenix. Om det nu blir så. Har inte pratat med Felicia om torsdag än, ska göra det i morgon. Jag tror hon går med på det men man får ju alltid fråga. Jag och Felicia pratade ju i helgen om att ses i veckan och så. Och promenad är ju trevligt som fan. För nu jävlar ska jag lyckaa!

Nej nu ska jag väl dra mig. Tiden rinner iväg och jag ska göra lite annat... Gonatt:*

Jag hittade jättesöta och megasnygga "legwear" som jag vill ha på forever21!Dom blommiga var väl underbart söta?^^ (klicka på bilderna för större format).


Åh, ser bilder framför mig med dom här på benen tillsammans med mysiga
leggings och lång, tjock och stickad cardigan upptill, eller något i den stilen.
Man kan kombinera med mycket.


Svarta vanliga pumps är megasnyggt... Har alltid blivit besviken på väskorna på
forever21.com men idag hittade jag en handbag som ser riktigt mysig ut! Snygg!
Jag är ingen modebloggare, och mode ligger verkligen inte i mappen "mina
största intressen och hobbyer" men det är ändå så himla kul och kika:) Älskar
att kolla runt på snygga plagg, väskor, skor på nätet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0