Förlåååt!

Förlåt för att jag inte skrev igår och för väldigt dålig uppdatering av bloggen! Men internet slutade plötsligt fungera igår och ingen fattar varför. Modemet funkade men inte webben sen liksom. Hade ingen som helst möjlighet. Hade ändå inget intressant att skriva om igår. Städade mitt rum det är allt. Är asgött att det är fräscht och välstädat i rummet nu:) Ska verkligen hålla efter!

Såg ni förresten Bonde söker fru och/eller Det okända igår? Megabra! Tyvärr går det samtidigt men jag brukar spela in Bonde söker fru och titta på det direkt efter det första:) Superbra!

Idag har jag varit på vårdcentralen med mitt knä. Där träffade jag även J som jobbade på Bergahästen (stallet) när jag hade 4 veckors praktik där i vintras/våras. Hon gjorde verkligen arbetsmorgnarna roliga! Tillbaks till mitt knä... Ibland låser sig ju knät så att jag inte kan böja det och jag får ont. Kan också känna med handen att jag har något hårt och typ "löst" då det händer. Som jag kan röra och trycka in. Som om något var löst i knät. Mysko. Har haft det såhär länge... Säkert i några år. Men har inte kollat upp det (det kan man kalla lathet). I alla fall... läkarn kunde inte hitta något så hon skickar en remiss till Ljungkile så att jag får komma och röntga knät. Det måste vara fel på knät! Det vet jag:( Hoppas man kan fixa till det lätt i alla fall:) Det värsta med vårdcentralen är att man får sitta och vänta hur länge som helst. Oftast flera timmar. Så jobbigt! Och sen när det är ens tur så tar det jättekort tid. Men men... Jag glömmer aldrig en gång när jag var liten och fick sitta och vänta i 8 timmar på min tur. Det kan man kalla segt. Men jag var rätt liten så jag lekte med deras leksaker som dom hade i väntrummet eller läste barnböckerna som fanns. Jag vågar inte tänka på hur segt jag skulle tycka att det var om jag hade fått vänta 8 timmar idag.

Efter vårdcentralen körde mamma hem mig. Syrran hade invaderat datorn med sitt sims-spelande så jag tänkte kolla om det fanns något bra på TV:n. Om mani nt ekollar på boxens kanaler så finns det fan ingenting på dagarna! På varenda jävla kanal går det såna där jävla gissa-ordet-program! Hatar det! Usch det är det värsta som finns på TV. Typ Lyckochansen och sånt. Fyfan säger jag bara. Ja jag säger så till det.

Imorrn är det fredag. Gudars vad lovet har gått fort! Ska arbeta i stallet i morgon, det blir väl förhoppningsvis mysigt:) Träffa sötbollarna till hästar igen. Vad ska ni göra imorrn?

Det skulle suttit en bild på stallet här men blogg.se krånglar -igen. Det funkar inte att ladda upp bilder! Det har vart krångel med det förut tycker jag...

Kommentarer
Postat av: aBc

::så du ska till Lysekil? Tror attdet blir Ljungskile du ska till....

2008-10-30 @ 15:21:56
Postat av: Sabrine

Svar--> Ska genast ändra det! En miss;D haha.

2008-10-30 @ 15:24:50
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, just det, picnik! tack söt<3

2008-10-30 @ 16:47:29
URL: http://sisselisurr.blogg.se/
Postat av: aBc

Här är dagens tänkvärda ord.



Om du älskar livet så kasta inte bort tiden, för livet är gjort av tid....

Benjamin Franklin

2008-10-31 @ 10:41:16

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0