En frusen Sabrine

Brrh vad kallt det är! Här hemma är det bara runt 18 grader! Men man får klä på sig helt enkelt^^ Skönt att vi ska elda lite sen i alla fall. Idag har det varit en typisk slapp-söndag. Orkade inte riktigt gå ut och gå, och dess utom hade jag ingen att gå med... Hade ingen lust att gå ut själv men annars hade det ju varit ett perfekt promenadväder idag! Verkligen en fin höstdag (även om regnet kom för en stund sen). Och det är så fint ute nu, träden är alldeles illröda! Snyggt! Yeey;D

Imorgon vet inte jag om jag har laggårdstjänst på skolan eller inte. Antingen är det vecka 41 eller 42 och jag kommer inte ihåg vilket av det! Tur att jag har söta Jessica (som bor på skolans internat) som ska springa till stallet och kolla laggårdsschemat till mig sedan! Du är bäst<3 Hoppas det är nästa vecka för jag har ingen lust att synas i "laggårdskläder" på skolfotot på tisdag! Haha...

Vad har ni hittat på idag? Nu ska jag kila en sväng, PUSS:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att vi inte bor närmre varann, då kunde vi gått ut och gått tillsammans x)

2008-10-05 @ 19:08:45
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0