Digga grönsåpa!

Tja!
Vem åkte ut i Stjärnor på is? Jag missade resultatet... haha.
Oj, klockan är ju en hel del... Men var arg och då kan inte jag sova. Så det var lika bra att sätta sig vid datorn tänkte jag (även om det inte är bra för hjärnan innan man ska sova)... Och jag kom på en görbra idé innan! Till er som har torra händer om hösten/vintern, precis som jag... Jag hörde ju att vanlig grönsåpa är jättebra för torra fötter... Att man ska bada fötterna i en balja med vatten och såpa. Så tänkte jag... i stället för att tvätta händerna med vanlig tvål som torkar ut huden så tvättar jag dom med grönsåpa från Grumme istället! Och jag märker redan en skillnad! Jag tog rätt mycket såpa nu. Och händerna känns redan bättre! Jag ska fortsätta i ett par dagar och se vad som händer... resultat kommer;) Hehe... Hurra för grönsåpan! :)
Nu ska jag läsa lite bloggar som jag inte har läst på jättelänge, under tiden då internetet här hemma inte fungerat. Bye, natti:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar ;D Förresten, Rafael fick åka hem i stjärnor på is !:)

2008-10-19 @ 11:08:46
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0