Brända popcorn är inte så gott.

Hallå, har ni en trevlig onsdagseftermiddag?
Själv är den väl hyffsad. Känner mig lite lite stressad till att jag har en del skolarbete att göra. Jag har alltid "legat efter". Är trött på det! Men jag är ju kass i skolan så... Alla kan inte vara perfekta. Men men. Har aldrig haft ett MVG men det är inget jag kräver av mig själv heller. Ett G är väl jättebra? För mig är det i alla fall det! Ibland förstår jag mig inte på folk som hysteriskt kräver MVG i alla ämnen av sig själv, annars är man urkass. Det enda ämnet jag ska sträva efter MVG i är nog ridkursen i skolan eller nåt. Resten räcker med minst G för mig. Så är det. Ska göra hundarbete snart. Maila en uppfödare till rottweiler tror jag och typ, slänga ihop en redovisning o.s.v. Det är väl bara att sätta igång, hehe.

För övrigt så har jag bara haft hundkurs i skolan idag. 8-11. På 9-rasten som varar i 20 min försov jag och Emma mig i 20 min till! Smaart. Haha. Vi var så trötta att vi var tvugna att lägga oss. Och jag höll på att somna på lektionen, mina ögon gick ju i kors! Och när vi slutat för dagen tänkte vi sova (på Emmas och Jessicas internatrum då) fram till lunch, då hade vi en timme på oss att sova. Sen när klockan var 12 så orkade vi inte ta oss upp, vi fattade nog aldrig vad klockan var riktigt så vi somnade om. Jessica var på vårdcentralen idag så jag lånade hennes säng. Och sedan kom Jessica från vårdcentralen och väckte oss vilket var tyr eftersom att klockan var 12.55 då, och min buss gick 13.02! Tur tur. Nyvaken pallrade jag mig iväg till bussen, kissnödig och allt. Men jag har en tendens att kunna hålla mig rätt länge;) Haha fråga Felicia eller någon som var med när jag var på Rix FM festival i Lidköping i somras;) Nåja, hade jag missat 13.02-bussen så hade ju det inte varit hela världen då det går fler bussar rätt ofta där ute på vischan faktiskt:) Mycket bra bussförbindelser får jag säga! Men det beror väl på att det faktiskt är många som pendlar mellan ex. Mellerud och Trollhättan/Vänersborg och dom trakterna runt om.

Ska kolla runt lite nu, vi hörs:*


Såhär många var vi på hundkursen idag ink. mig också. I vanliga fall är
vi 5 pers. Jessica och Michaela fattades:/

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Åh vad glad jag blir =) Tack =)



Ville ha liiite förändring. Älskar min header, så den får jag nog separtionsångest om jag byter den.Men har en ny idé, så just nu byter jag bara bakgrunden... visst blev det helt ok ändå ?! =) Kram kram

2008-10-22 @ 16:56:30
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0