21:22

Jag vet att jag sa att det var sista inlägget i det förra inlägget... Men måste bara få säga att det är görmysigt med höstrusket ute! Löv på marken, vind och regn. Kan det bli mysigare när man sitter inne såhär? Hur dropparna piskar lätt mot rutan? :) Mys ju! Men riktig höststorm är megamegasuperdupermysigt! Om man inte ska ut och rida i det alltså...

Natti igen:* Mys rejält:) Ni får gärna sprida min blogg om ni känner för det också;) Tack i så fall! Läsarna har minskat sen perioden då mitt internet inte fungerade... Så nu har jag nästan inga mot förut. Pusshejs<3

Kommentarer
Postat av: aBc

Skratt är ett lugnande medel utan några biverkningar.

Arnold H Glasgow

2008-10-22 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0