18:53

Från det fina vädret förut till höststorm och regn. Det är riktigt höstrusk ute nu! Börjar blåsa upp mer och mer. Tidningarna o.s.v hade rätt, stormen från Atlanten är nog här^^ Myspys! Älskar stormar! Blir på sånt myshumör då. Hoppas hoppas och hoppas på att det står "Du har inte laggårdstjänst imorrn" i Jessicas sms sedan. Då börjar jag efter lunch, om jag inte har det. Så jäkla underbart! Och då är det bara hästlektion som gäller:) Wiie.

Jag hade tänkt att jag kanske skulle gå ut och gå i alla fall, ensam, men det verkar inte som att vädret riktigt tillåter det... Kanske.


Visst är Markus Fagervall snygg?

Kommentarer
Postat av: Sofie

TACK SÅÅ MYCKET. Jag jobbar som undesköterska.

Ha en bra kväll! /S

2008-10-05 @ 21:27:00
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Sofie

TACK SÅÅ MYCKET. Jag jobbar som undersköterska.

Ha en bra kväll! /S

2008-10-05 @ 21:27:06
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0