Vem är bäst i Idol?

Heeejsan! Ni missade väl inte Idol nu?
Alla 4 är så himla bra! Robin är ju skitbra! Jag kommer ihåg i början när jag tyckte att han typ var sämst, men nu... vad han har växt! Han är ju grym! Dock vet jag inte vem jag hoppas på ska vinna. Men en final med Alice och Robin skulle väl inte vara fel?;)

Såg ni hon som nästan dog när Johan sjöng för henne? Jag tycker det är liiite väl överdrivet. Jag förstår mig ärligt talat inte på människor som blir så hysteriska. Kändisar är väl också vanliga människor eller? Kändisar är väl inte heliga på nåt sätt? Inte mer än oss andra i alla fall. Förstår ni hur jag menar? Alla människor är lika punkt slut. Inte lika lika men... jag suger på att förklara. Visst kan man tycka någon är superbra, men måste man överdriva så hysteriskt? Man behöver inte dö! Och när Peter tog upp henne på scenen. Det var ju så att jag själv skämdes! Så lööööjliiigt! Att man kan hamna i ett sånt chocktillstånd av det. Det förstår jag inte.
Eller vad tycker ni? Jag tycker det är urmesigt! Jag skulle aldrig nånsin kunna bete mig så hysteriskt framför en artist! Aldrig! Vem det än var... För det är urmesigt!

Jaja... den inbakade tacopajen som jag åt framför Idol var i alla fall megagod. Nu ska jag kolla min mail. Ha det bra!:*


Världens coolaste brud efter Madonna tycker jag är P!nk! Hur ball är hon
inte?:) Och jag vill typ se ut som henne...

Kommentarer
Postat av: Anna

Yes Im using them;D

Ja det gör jag med, flera ggr med... Men pengarna spelar ju tyvärr roll:(

Tack<3 DU BETYDER <3

2008-11-28 @ 22:40:00
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha xD ja gud vad överdrivet det såg ut när tjejerna skrek när johan kom fram XD omg...

2008-11-29 @ 11:25:19
URL: http://sisselisurr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha xD ja gud vad överdrivet det såg ut när tjejerna skrek när johan kom fram XD omg...

2008-11-29 @ 11:25:57

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0