Vart är mänskligheten påväg?

Såg ni Insider ikväll? FYFAN vilka svin! Vart är världen påväg? Hur kan man bli så jävla sjuk? Hur kan man göra så mot ett djur? HUR I HELVETE STÅR DET TILL I HJÄRNAN? Att utnyttja djur och förgripa sig på dom sexuellt... på det sättet, skada dom så! Jag blir så fruktansvärt ledsen. Har hört en hel del sånt här innan detta programmet också. Främst på hästar. Hemskt! Och hur fan kan man ha sex med en höna? Blir så fruktansvärt arg!

Och i slutet av programmet, hon som fick sin tax omhändertagen. Bara för att en hund hade bajsat inne och att matskålen var tom under natten. Man ska utfodra sin hund ca 2-3 gånger om dagen egentligen. Vafan liksom... Blir så fruktansvärt arg när jag ser sånt här! Och när hon vann i rätten så fick hon ändå inte ens se sin lille vovve. Så jävla sjukt. Någon mer som tittade? Kan va kul och diskutera sånt här. Finns inga ord för hur arg jag blir på sånt här.

För övrigt så ska jag väl gå till sängs snart. Är extremt trött och så måste jag orka upp 5.00 imorrn till skolan också. Ska bli trevligt att träffa alla söta människor på skolan igen<3 Har saknat allihopa!

NATTI:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0