Sitter med fleecefilten om mig och myser...

Tjenixen!
Idag har jag inte gjort något annat än ridit typ. Och det blir nog inte så mycket mer än så heller. Red Tana, en underbar häst. Dock gick det väldigt dåligt tyckte jag. Jag själv var ofokuserad på det jag gjorde och jag hade verkligen en dålig dag. Lät det tyvärr gå ut över ridningen och så. Känner mig dum i efterhand med tanke på att jag var sur i stallet. Jag gosade inte lika mycket med hästarna och var sur för minsta lilla någon gjorde istället. Fy på mig! Verkligen. Men Tana är i alla fall en underbar häst och man sitter tryggt och stadigt på henne:) Nästa gång ska jag försöka att göra bättre ifrån mig.
Ska ju till stallet imorrn också. Dock bara hjälpa till med fodringen och mockningen och så... Har ingen större lust denna gången faktiskt. Inte när jag mår som jag gör. Men dagen går nog fort:) Hehe.

Tana<3 (bild från hemsidan)





Hiss: Tana! - Hon är så fruktansvärt, otroligt söööööt! :) Puss på henne! Hon stod ut med mig surpuppan idag. Och puss på alla hästarna som låter oss rida dom. Underbara djur<3 Vill också nämna Relámpago i dagens hiss här för att han kämpar nog på med sitt hovben som är brutet<3 Hoppas han blir riktigt bra igen! Jag hyllar helt enkelt alla världens hästar!
Diss: Bad days! - Såååå jobbigt. Såna har jag varje dag nu.


PUSS:*

Kommentarer
Postat av: Anna

LÄTT, att hon e den bästa!

2008-11-15 @ 22:26:55
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0