Onsdag

God eftermiddag! Sitter här uppe på mitt rum och lyssnar på tjejtjaffs, fnitter, väsen... väsen från 4 stycken 11-åringar. Inklusive min syrra. Hon och hennes polare skulle tydligen baka nere i köket och ja... Då vill man ju inte sitta där nere och nörda så jag tog med mig lite mat upp på rummet^^ Typ... filmjölk, haha;D

Kom hem hyffsat tidigt idag. Slutade 14.20. Vårat nya schema är ändå rätt tufft tycker jag. Men så är det, det är väl bara att bita ihop. Idag påbörjade jag även en ny kurs. Etologi, läran om djurens beteende typ. Den verkar skitkul! Eftersom att jag älskar djur. Vi ska starta ett projekt om att jämföra husdjur med vilddjur. Antingen ett släktdjur med husdjuret man har valt eller en vild typ av samma djurart. Ska bli lite roligt:) Självklart ska jag studera min Misse, och jämföra med tigern eller lodjuret. Har inte riktigt bestämt mig. SKa försöka satsa på ett bra betyg där. Har aldrig haft ett MVG, eller VG. Bara en gång i nian... VG i religion. Där emot har jag fått några VG:n och något MVG på arbeten jag har gjort. Men men... Jag har i alla fall en fruktansvärd huvudvärk! Jävligt jobbigt är det. Är övernaturligt trött också. Kanske inte är så konstigt men ändå. Och imorrn är det idrott på morgonen vilket jag hatar så jag tänker ta sovmorgon. Så är det. Tyvärr. Men jag är ju van;)

Dagens...
...Hiss:
Sminket! Vad skulle jag göra utan en tjejs älskade smink? :) Känner inte ni också så? Att ni inte kan gå ut utan smink? Jag kan inte gå till skolan utan! Känner mig så ful då... Även om det inte spelar någon som helst roll om man sminkar sig eller inte.. Det är mer hur man själv känner sig.
...Diss: Kobajs på vägen! Vägen från E45:an in till min skola är täckt av torkat kobajs blandat med lera! Usch säger jag bara! Jag vet att traktorerna måste köra till och från åkrarna men... Lite jobbigt är det när det blir så sketet.


Robbie Williams är grym!

Kommentarer
Postat av: Anna

den filmen va bra:D de ymt segt e grymt segt ibland..

2008-11-05 @ 22:53:58
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0