Tisdag

Heeejsan!
Idag har jag inte gjort så mkt. Vart i skolan och tämkört sötMinors<3 Prov på det på fredag. Hoppas det går bra:D Behöver bara träna på dressyrprogrammet nu. För övrigt har jag inte så mycket mer att säga om dagen. Mer än att jag alltid sover på bussarna... Idag var jag nära på att missa hållplatsen -igen. Känner inte du också alltid så att så fort bussen börjar åka så vaggas du nästan till sömns direkt? Eller är det bara jag? Kanske är det ett tecken på att man sover för lite på nätterna...

Och imorse förresten... jävlar vad det regnade! Och jag var försenad, tog 7.30-bussen i stället för 7-bussen. Kom dit och sprang till stallet i strumpbyxor, stövlar och jackan... Jäklar vad blöt jag var! Vi hade prov i morse och jag får antagligen göra om det. Aja... Vilken tur att jag hann gå och byta om till stallkläderna efter provet i alla fall;)

Nej nu blev jag sådär megatrött igen... Jag har prov i hund imorrn. Så jag måste nog kila och plugga på det lite. Hundens anatomi;) Tur att många skelettdelar och kroppsdelar heter lika som på en häst. Då blir det lite lättare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas provet gick bra! :)

2008-11-19 @ 16:38:59
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0