Tisdag

Hejsan!
Förlåt för tråkiga inlägg. Har ju inte gjort så mycket, har inte ens varit i skolan så jag har inga roliga bilder heller.
Idag har jag väl inte gjort så mycket... Gått en kort promenad, datanördat och typ.. kollat TV:n. Finns inte så mycket annat att göra när man är hemma såhär... Känner mig hängig för det mesta men imorrn ska jag verkligen försöka att ta mig i kragen, kliva upp ur sängen och ta mig till skolan! Har ett missat prov sen igår, en missad hopplektion (men vafan det är ju inte så svårt att ta igen) plus att jag har prov imorrn. Har jag pluggat något? nej inte ett skit! Varför ska det vara så svårt? Men ärligt talat så tappar man ju sugen när man bara är deppig och arg hela tiden. Då orkar man bara inte. För det mesta så är jag arg på det mesta. Till och med på min blogg! Den är inte rolig! Kan ni hjälpa mig, hur ska jag göra för att få den mer intressant? Egentligen har jag en hel del tankar som kanske kan vara lite intressanta att skriva ner här. Åsikter om det mesta. Men varför blir allt bara fel? Hur ska jag göra för att locka er läsare mer? Vad är frestande i en blogg? Jag menar... mitt liv är väl inte så jävla roligt? Inte så jäkla kul att läsa om alla mina tråkiga dagar. Eller? Annars skriver jag ju om hästarna och stallet... men alla av er är inte hästmänniskor det vet jag. Fast det kankse är lite intressant ändå? Kom med förslag!

PUSS.


Kommer ni ihåg min förra header? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag diggar din blogg! PUSS<3

2008-11-12 @ 08:08:35
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0