Tänk vad en vecka går fort!

God eftermiddag!
Har nyss trykt i mig en stor sallad. Mums! Idag har jag ju då som sagt varit på Zröntgen i Ljungkile och röntgat mitt knä. En läkare skulle tydligen titta på bilderna och så skulle dom ringa min vårdcentral och där efter skulle vårdcentralen höra av sig till mig. Vilket jäkla velande;) Men men så är det väl. Hoppas verkligen att dom hittar felet. Jag vill att dom ska hitta det. Så att det kan rättas till. Förhoppningsvis! Men en stor fasa är att det skulle vara så illa att dom va tvugna att gå in i knät och att jag inte skulle få rida på flera veckor! Tänk att inte få rida på flera veckor liksom, hur skulle jag klara mig? Jo jag klarar mig men det skulle bli väldigt jobbigt i alla fall. Nej så illa kan det väl inte vara, jag kan ju förfan gå på benet i alla fall;)

På hemvägen från kliniken (mamma körde mig) så tog vi vägen om pappas jobbb och hämtade lunch. Där kom min sallad in i bilden;) Och när vi skulle åka där ifrån till Rasta och köpa spolarvätska till bilen så kör det en berusad människa framför oss. Vi trodde att han skulle köra på en cyklist och en bil och allt möjligt. Man blir ju så arg! Hur fan kan man köra full? ÅÅÅH! Det var i alla fall en securitasvakt som hade följt efter honom och ringde polisen. Så var det med det.

Ikväll kommer Medium på TV:n:) Wiie. Något mer? Något som gick för ett tag sen på torsdagar var ju Ghost Whisperer på 4+. Men vart tog det vägen? Det går inte längre? Det som var så bra "fortsättning följer"-avsnitt och allting issta avsnittet.... Konstigt tycker jag! För det är gött mycket bättre än Medium. Medium är inte lika läskigt, inte alls faktiskt. Bara jävligt bra handling. Och baserat på sanning också. Bra.

Nej nu ska jag kolla mejlen, såg att jag hade fått en del. Pusshej<3


Cambild, och nej, jag har inte min bästa hårdag idag^^

Kommentarer
Postat av: aBc

Ja, fy fn för rattfulla. Pressumtiva mördare!!! Jag tycker det e snyggt när håret är lite "slarvigt" uppsatt.

2008-11-20 @ 15:53:44
Postat av: louise. :)

sv; HAHAH. eller hur. :) han e faktiskt duktig!!

2008-11-20 @ 19:38:24
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till aBc=> Ja verkligen! Man blir så förbannad=@

2008-11-20 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0