Söndag kväll

Observera att bilden inte är från idag.

Heej. Sitter här och har just satt på en tvättmaskin, plockat ut sängkläder till
stalltjänsten och sånt. Kom hem från stallet rätt tidigt det tog typ bara en lit-
en stund att ta in, fodra och visitera alla hästarna. Nåja... Stalltjänst på skol-
an imorrn i alla fall. Jag vet inte om jag ska bo på skolan hela veckan eller
om jag ska pendla. Får se imorrn. Får prata med alla i stallet och Gudrun
som har hand om boendet och sånt på Nuntorp. Och jag hoppas att Kristo-
ffer kommer så att jag slipper vara själv i alla fall. Fast i och för sig så ska vi
ha en etta med oss men grejen är den att vi inte vet vem än. Fasen vad jag
känner att jag tjatar om stalltjänsten. Och en grej till! Jag kommer att ha lite
svårt för att blogga från skolan kanske
. Jag har ju ingen laptop och datasal-
en är ju inte så jädrans kul att sitta och nörda i. Får se. Men jag hoppas att
ni håller ut medans jag är borta, om jag väljer att bo på skolan! Jag kommer
faktiskt att sakna bloggen. Men fem dagar går ju fort, eller hur?:)

Ska snart ta en dusch. Och sedan blir det till att förbereda ännu mer med pac-
kning som jag ska ha med mig. Jag har en tendens till att packa för en mån-
ad om jag ska vara borta en vecka. Haha. Någon som känner igen sig? Hehe.
Aja jag får nog avsluta inlägget här... PUSS:*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha jag packar också ALLTID för mycke!:P men jag tror att jag behöver allt som jag tar med mig åsen behöver jag inte ens hälften typ xD

2008-11-17 @ 17:06:43
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0