Snö!!

Det har börjat snöa lite här!:) Årets första riktiga snöflingor i Trollhättan;) Mysigt! Jag längtar till/om det kommer massa snö! Vill ha massa snö i vinter. Jag har aldrig längtat såhär efter snö förut. Har jag blivit en vintermänniska helt plötsligt? Har hört att det ska bli snö i helgen. Tänk om det kunde bli rätt hyffsat mycket? Vill verkligen det. Det är himla mysigt och rida i snön också!:) Och nu är det heller inte långt kvar till jul. Längtar. Stämningen, känslan. Hur mysigt som helst. Vad tycker ni?:)

Kommentarer
Postat av: Annis

visste e de mysigt:D synd att de inte kan stanna kvar längre..de försvinner säkert i morron:(

2008-11-20 @ 21:42:37
Postat av: Sabrine

Svar=> Ja:/ Men jag hörde att det kunde snöa hela helgen också. men ingen aning. Det skulle inte förvåna mig om det e borta imorrn. Vill att det ska hålla i sig ju!

2008-11-20 @ 22:04:49
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!<33333333333

2008-11-20 @ 22:12:26
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0