Psst!

Ville bara säga att ibland om ni har kommenterat ett inlägg så händer det att jag svarar er i samma inlägg bland era kommentarer. Främst och oftast till er som inte har egna bloggar medskrivna. Ni som har egna bloggar svarar jag ju oftast på era bloggar:) Men bara så att ni vet;D

För övrigt så har jag nyss bakat kladdkaka, åh vad smeten är underbar! Lika gott varje gång! Ska ha med till stallet imorrn, min mamma och Sofia och dom har någon slags... fikaklubb kan man nästan tro;) Haha. Men gott det! Mumma. Nej nu ska jag kila igen. Vi hörs ännu senare eller imorgon:) PUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0