Nu möts vi igen




Heej!
Nu fungerar nätet. Ibland fungerar det och ibland inte. Bara så att ni vet. Ibland är det dålig uppdatering, ibland inte.
Hoppas jag inte förlorar alla läsare p.g.a detta. Hoppas verkligen inte det. Vad har hänt på sistone då? Skolan har ju
börjar efter lovet igen. Första dagen idag. Nu ska vi ha hoppteori och hoppning fram till jul i stället för dressyren som
vi haft innan höstlovet. Hade första lektionen idag. Fast det var bara arbete över bommar på marken. Men Lisa verkar
rätt grym i hoppningen ändå, av det lilla att döma från idag. I morgon ska vi hoppa typ två hinder tror jag. Får väl se hur
mycket Triton (min terminshäst) kommer snubbla, fniss^^ Han snubblar alltid! Vad man än gör typ. Men men. Har även hört att han är rätt bra på att gå omkull men... rykten kan ju överdrivas något också. Ganska lätt faktiskt. Efter hästlektionen hade vi lantbruksdjurs skötsel. Man börjar vänja sig lite nu. Vi var i svinstallet (min skräck). Skulle kastrerat smågrisar men det fanns inga att kastrera och tur var väl det! För jag rör inte i en gris på det sättet! Det är Nuntorps (skolan) fel att jag inte kan äta bacon längre. Aja... Efter skolan tog jag en dushc (givetvis innan jag satte mig på bussen hem). När jag kom hem åkte vi och köpte present till Daniel, som fyllde 15 igår, godis och chips i mängder fick det bli;) Vad ska man köpa till en 15-årig kille liksom? Hur lätt är det egentligen? Och hans syrra Anna har kommit hem från Frankrike igen. Bara för några dagar då. Hon åker snart igen. Så henne fick vi träffat idag också:) Och Lise och hennes syster. Dom är så himla härliga allihop! Min mamma fyller år på fredag så dom had evart gulliga och köpt ett jättefint halsband till henne och ställt till med lite "kalas" idag:) Visst var det gulligt? Vad ska man själv hitta på för mamma på fredag? Hon fyller 40, någon som faktiskt har något tips? För något måste jag göra! Jag och syrran har snackat lite. Får prata med pappa också. Det får inte va allt för dyrt heller, för jag är inte fullproppad med pengar;) Hehe. Men något komme rjag väl på men skulle bli glad för tips.

Vad har ni haft för er på sistone? Hände det något kul på erat höstlov om ni hade nåt? Själv slappade jag, träffade Sandra, arbetade i stallet, red som vanligt i lördags. Dock blev det ingen halloweenkväll med tjejerna. Vi skjuter på våran kväll. Kanske inte blir "halloweentema" typ men ja... En kväll hemma hos någon blir det väl i alla fall. Som förr:) Nepp nu ska jag kolla lite mail och så. Vi hörs!

Förresten så är bilden ovan från i somras.

Kommentarer
Postat av: Annis

jag fyller också år snart:D ses på lördag:D

2008-11-04 @ 17:37:26
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar--> Ja fast till dig är det lättare att köpa något:)<33 Har du ngt tips till min mamma?:)

2008-11-04 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0