Ni såg väl Idol?

Hesjan!
Såg ni Idol? Det gjorde jag:) Alice är kvar och satt säkert. Jag håller på henne nu tror jag! fast alla är så himla bra. Så jag vet inte vem som förtjänar mest att vinna. Ikväll åkte ju Anna ut. Jag kände det nästan på mig. Men så är det väl. Hon kommer säkert att lyckas i alla fall med sin karriär utanför Idol;)

Imorrn är det upp till stallet som gäller. Tror att vi ska rida ut. Härligt om det är så underbart väder som det har varit idag och igår! Sol, lite snö och kallt:) Mysigt. På med broddarna! Ska rida med Charlotte och dom. Nice:) Åker väl dit härifrån runt 8.30.

Förresten så funderar jag på att byta design igen. Jag böjar tröttna på min rosa design. Är sugen på turkos-blått igen. Som jag hade förut. Ska dock inte ha samma design som förut men gillade färgerna mycket. Eller är det någon som har några förslag? Eller så är det så att jag bara är himla trött på just den här nyansen av rosa. Lite mer... gammelrosa kanske. Ingen aning. Någon ska jag väl allt kunna slänga ihop. Någon dag. Inte just nu. Men någon dag.

Puss på er och gonatt<3


Men innan jag avslutar...

Dagens hiss och diss:)
Hissen: NP2H! - Ärligt talat så betyder min klass så mycket för mig. Dom får mig att tänka på annat än jobbiga saker i livet och det är verkligen en underbar sammanhållning. Så klass NP2H på Nuntorp får bli dagens hiss:) Lav ya:D
Dissen: Ohälsa! - Jag är trött på ohälsa nu. Nu har jag bara slapapt när jag har vart hemma i 2 veckor nu. I skolan rör jag ju mig  lite men inte alls tillräckligt! Fy på mig. Vad hände med viktnedgången? Men det är ju bara att ta nya, starkare, tag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0