Natti:*

Nu går jag snart och lägger mig. Är dödstrött! Har sovmorgon enligt mitt nya individuella schema som jag fått men på alla andras scheman står det att dom har svenska på morgonen. Konstigt va? Men jag hittade inte hon som har hand våra scheman så jag får väl gå till svenskan i morgon och fråga varför det har blivit så knäppt. Jag vill ju få ett betyg liksom? Men samtidigt... varför har int ejag svenska enligt shema? :S

Och en till sak jag stör mig på... I morse när jag satt på bussen så stannade den som vanligt på torget för att släppa på massa folk innan den åker vidare till resecentrum. Bussen står typ vid hållplatsen på drottningtorget i 5 min eller ännu mer. 10 kanske. Den står och väntar typ. Och nu i morses så stängde inte chauffören av motorn! "Åk med oss och bromsa växthuseffekten" står det på många av bussarna. Men stäng då förfan av motorn när du väntar vid en hållplats en längre tid då! Där ser man hur jäkla miljövänligt vissa tänker, och andra inte. Det har hänt många gånger att bussen bara står hur länge som helst med motorn på. Kanske inte när jag åker till skolan vid alla tillfällen men det har hänt många gånger på olika bussar. Stäng av motorn!-.- Tänk!

Något jag dock måste hissa idag är elementen på bussarna! Så varma och sköna! När man sitter vid fönsterplatsen känner man hur vaaaaarmt det blir om benen. Mys! Perfekt när det är såhär kallt ute.

Nej nu får jag ge mig. Gonatt underbara ni:* (ursäkta att det inte är så mycket bilder på mina dagar nu på sistone men det har ju sina orsaker... Nu ska jag börja fotografera igen! I alla fall försöka;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0