Natti?=]

Tänkte slänga in ett litet kvällsinlägg. Såg ni Bonde söker fru eller Det okända? Terri är det bästa mediumet! Och Peter heter han den homosexuella i Bonde va? Han är coolast av dom alla. Har ni några favoritprogram? Eller... dessa är ju inte mina favoriter för det bästa programmet eller serien är ju självklart Prison Break! Finns inget underbarare än det!

Vad har ni gjort en onsdagskväll som denna då? Själv har jag vart på pappas jobb och käkat. Kebab i bröd blev det. Onyttigt som fan. Sen så bakade min syrra och hennes polare muffins som var supergoda! jag tryckte i mig 2½ st!! Fan! Jag får inte gå upp i vikt! Nu tänker jag ta nya tag. Har nästan ångest nu. Men då vet jag det. Imorrn blir det nya tag, en ny dag. Så får man tänka. För jag tänker lyckas! Så att jag kan bli en gladare människa. Eller allt hänger väl inte på det men mycket tror jag. Har inte mått så jättebra ikväll. Eller ärligt talat mår jag sällan sådär jättebra. Men man får bita ihop. Även om det är mycket jobbigt och har vart ett bra tag. Och jag har också världens underbaraste vänner som pushar mig<3 Älskar dom så himla mycket. Och även min familj:) Nå... nu ska jag inte göra en stor grej av dettax) Är det någon mer som känner igen sig? Någon mer som försöker komma igång till ett sundare liv, eller bara har nåt annat på g? Skriv:) Kul och diskutera livet o.s.v.

Detta blev inte ett så litet kvällsinlägg men... Gonatt i alla fall:*


Chsristina Aguilera, visst är hon vacker?


Förresten så vann ju Obama presidentvalet vilket var megabra:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jepp, såg bonde söker fru:) de e lätt grymmast! och äntligen nån som håller med mig om att christina aguilera är vackrast i världen! hahah ohja Sid är min förebild:) mmm, de har vart jobbigt de senaste:/ tyvärr...

2008-11-06 @ 08:46:50
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, Peter är lätt den coolaste i Bonde söker fru! Jag å mamma är typ beroende av det xD Asbra ju :D

2008-11-06 @ 17:07:14
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0