Mitt i allt...

Slänger in ett litet inlägg...

Tjoo!
SItter i skolan och har svenskalektion;) Ska hitta en låttext som jag ska redovisa munstligt nästa vecka. Fast jag har stalltjänst då så jag antar att jag får göra den nästa vecka igen. Gööött, ännu längre tid på sig;D haha. Jag tar nån låt jag har hemma i stället så just nu sitter jag bara och chillar. Aja, har inte så mycket mer att säga, vi hörs när jag kommer hem istället:) PUSS på er:*

Förlåt för en ganska onödig rapport från skolan:)

Kommentarer
Postat av: Annis

de gör inget:D man e nyfiken på allt du skiver..om de handlar om stallet, skolan eller bara om något annat så e de intressant:D

2008-11-13 @ 16:25:29
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar=> Vad kul att du tycker bloggen är så intressant:) Älskar dig Anna<3

2008-11-15 @ 00:04:22

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0