Måndag

Tjenare!
Är hemma från skolan idag. Dels så mådde jag kasst som jag alltid gör den här tiden varje jävla månad. Och dels för att jag måste ha glömt att ställa klockan igår kväll! Jag bara somnade... Sån tur var så ringde Paulina (hon undrade fall jag satt på bussen för hon misstänkte att hon missat den) och väckte mig så att jag kunde sjukanmäla mig! Tack för det<3

Idag hittils har jag och mamma rensat och möblerat syrrans rum. Snällt va? Mamma mådde heller inget vidare i morse så vi båda är hemma idag. Sedan har jag klättrat upp på vinden (läääääääääskigt) och lagt upp massa grejer där. Stegen är skitläskig! Men men... Så nu är syrrans rum megafint:) Det blir nog en överraskning när hon kommer hem.

Nej nu ska jag sminka mig. Har lust till det:) Kanske hinner med en promenad i stormen senare också. Vi hörs!:*


Kommentarer
Postat av: Annis

du får inte glömma att din bästa kompis FYLLER ÅR IDAG!!

2008-11-10 @ 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0