Last Christmas I gave you my heart...

Hejsan!
Sitter och tittar lite på Stockholm horse show nu lite innan jag tänker lägga mig. Har även hunnit göra lite plugg. Tittade på stjärnornas hoppning (horse show) och då var ju såklart Bonde söker fru-Peter med!! Han kom på tredje plats. Haha han är så frän:D Han är ju min favoritbonde;)

Nej nu ska jag dra och göra mig i ordning för natten. Gonatt:*<3

See ya tomorrow.


Och jag vet att jag inte hann fixa med designen i helgen. Har helt enkelt inte haft tid till det. Men det kommer någon gång i alla fall;)


Peter! (bild från aftonbladet.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg oxå på hoppningen med Peter :D blev helt föråvnad när linda bengtzing å alla red XD men dom va duktiga :)

2008-12-01 @ 14:59:44
URL: http://sisselisurr.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh jag missade det!! tror du de finns på internet?

2008-12-01 @ 23:01:21
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0