Kan det inte snöa lite mer?

Tjenare!
Har just kommit in från en långpromenad:) Promenader är underbart härliga! Ska gå den här långa rundan varje dag nu tänkte jag. Mysigt värre! Så mysigt nu när det är så kallt och vintrigt ute också. Älskar den! Den friska kylan! Även om jag inte hade någon känsel i ansiktet när jag kom in sen. Hehe. Gick till Björndalen, Överbyy och hem igen. En timma ungefär tar hela altet.

Just nu ska jag börja med att plugga. Ska maila en hunduppfödare och ställa lite frågor. Tur att hundkursen är slut efter jul! Underbart för den är nog den tråkigaste kursen jag någonsin har läst. Inget studiebesök har vi fått göra heller, som läraren har sagt att vi ska. Jag hade verkligen sett fram emot att få komma till en riktig hunduppfödare! Men men... I stället sitter vi bara och gör dödstråkiga uppgifter gällande hund, anatomi, foder och "hundjuridik" som vi just nu håller på med. Och innan jag lägger mig ikväll ska jag försöka att hinna med att läsa ett kapitel ur koboken som jag har prov på imorrn. Det blir nog dagens plugg det. Resten som jag ligger efter i får jag ta och göra i veckan.

Nej vad kissnödig jag blev nu *fniss*, jag får nog ta och kila! Chiao!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0