Jag läser världens roligaste linje!

Hejsan hoppsan!
Kom just hem från skolan... Eller för 20 min sen ungefär. Har haft häst hela dagen idag, tömkörde Minors! Jag äslakr verkligen den hästen, helt underbar! Och vad söt han var när jag sprutade in avmaskningsmedel i munnen på honom, sötmupp<3 Vi tömkörde ett dressyrprogram som vi har prov på nästa vecka, eller när det nu var. Men det ska allt sitta i huvudet tror jag:) Inte så svårt egentligen:) Jag mår lite bättre nu än för några dagar sedan tack vare skolan faktiskt. Alla folk. Dom får mig att glömma det jobbiga för en stund. I alla fall... Idag vet jag inte vad jag ska göra, antagligen hemma och titta på Idol såklart:D Heja Robin E! Ska till pappas pizzeria/restaurang och käka lite om en stund också. Är sååå hungrig. Missade lunchen eftersom jag hade en box kvar att mocka, och så hoppade jag in i duschen innan jag åkte hem. Och missar jag en måltid mitt på dagen så blir jag vrålhungrig. Mums.

Nej nu ska jag åka. Vi hörs väl ikväll? Och jag har ändrat uppfattning om nästa vecka det komemr bli skoj med stalltjänst på nåt sätt:) Man får göra det bästa av det. Kristoffer kanske kommer i alla fall. BYE:*


Minors förra året:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0