Jag har inte glömt bloggen...

Tjenare!
Skriver första inlägget här mitt i natten just för att blogg.se krånglade en hel del förut. Jag kunde inte logga in! Störande men så är det ibland. Idag har jag då som sagt varit i stallet. Red Tana och det gick bra idag, mycket bättre än sist gång jag red henne! Nästa gång ska jag dock jobba henne lite bättre och tänja gränserna lite för hur bra hon faktiskt kan gå. Eftersom att Tana är en väldigt utbildad häst och kan en hel del.

Nu ikväll har jag träffat sötSandra och gått på bio:) Trevligt! Låt den rätta komma in eller nåt sånt hette filmen. Megakass! Svenska filmer är inte lika bra som utländska. Det bara är så. Om jag fick ge den ett betyg 1-5 skulle den få typ 1½. Men det var i alla fall jättetrevligt att träffa Sandra:)<3 Det var ju ett tag sen.

För övrigt så har det inte hänt så mycket mer idag. Julpyntat mitt rum nu^^, Med guldpärlor, stjärnor och ljusslinga, perfect! Det är verkligen snart jul. Det enda som fattas nu är lite julmusik och några snöflingor för att få upp stämningen lite. Och imorrn tänker jag dricka glögg! Vi måste bara ha det tycker jag. Är så sugen på det. Mums!

Ha en god natt nu, pusshej.


Sandra och jag i somras:) <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Maha xD verkligen kass film alltså... Onödiga pengar typ ;P Menmen, trevligt var det iaf :) <333

2008-11-30 @ 10:41:17
URL: http://sisselisurr.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag dricker glögg och äter lussekatt nu:D

2008-11-30 @ 10:45:57
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

hur har dagen varit?

2008-11-30 @ 12:51:16
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh de va så irriterande, den krångla när jag höll på å göra om designen... <3

2008-11-30 @ 15:20:54
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0