Hejsan hoppsan!

Hej!
Jag sa att vi skulle höras igen när jag kom hem. Och nu är jag hemma. Eller har varit hemma i en halvtimme idag efter skolan innan jag stack iväg på 1-årskalas för söta Jonas! Grattis prinsen!!<3 Och på den halvtimmen skulle jag käka lite och så. Kom hem för en stund sen. Det var trevligt att komam dit lite. Dom är ju alltid så trevliga!

Annars har min dag varit... vanlig? Första skoldagen för mig denna veckan som ni kanske vet om ni läst tidigare inlägg den här veckan. Det var lite trögt att komma igång men ändå rätt skönt. Fick ju träffa alla söta människor också. I morgon är det bara häst som gäller på schemat. Idag hade vi bara teoretiska ämnen så som samhäll, svenska och UF (ungt företagande). Det blir hoppning imorgon. Känner prestationsångest men men. Alla kan inte vara bäst och jag är tyvärr inte en av dom som är bäst. Fast spela roll egentligen. Ja och Triton kommer nog ha fett kul i alla fall:)

Och sen är det helg... göött. Ridning på lördag, ska hoppa igen:) Iver tror jag det blir. Myshäst:* Söndag morgon till eftermiddag blir det stallarbete. Och sen är det måndag igen. Fasen också. Stalltjänst. Orkar verkligen inte! Speciellt inte nu när kanske Kristoffer inte ens kommer. Han har ju brytit nyckelbenet och då blir det kanske svårt för han att arbeta i stallet. Då blir det till att ta tag i stalltjänsten själv. Vet inte vilken etta jag ska ha med mig på stalltjänsten heller. Och så är jag tvungen att bo på skolan. Vilket jag absolut inte vill. Men det är ju ingen annan än stalltjänsten som tar morgonfodringen, samt kvällsfodringen. Hästarna lever ju på mat dom med;) Jobbigt bara att bo där. Visserligen får jag umgås med mina underbara flickor på kvällarna men jag trivs faktiskt inte så värst bra där, när jag bodde på skolan i ettan. Men jaja. Får väl se hurvida jag klarar av den kommande veckan;) hehe.

Men nu ska jag kila och kolla mailen o.s.v. PUSS<3


Grattis till Jonas<3 Bild sen i somras.

Mobilbilder (nästan som vanligt) från idag;


Klicka på bilderna för större format.

Kommentarer
Postat av: Annis

vad gött..men kommer du nästa vecka på ridningen då du har stalltjenst??ja vet inte om ja kommer har öppet hus på skolan:/ men i morron kommer jag absolut_:D

2008-11-14 @ 10:48:42
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar=> Ja jag kommer nästa vecka då jag inte har helgen utan bara vardagarna nästa vecka:) Men nästa helg igen tror jag det var, så har jag stalltjänst på helgen. Fast jag får nog åka iväg och rida och sen komma tillbaks till Nuntorp om jag pratar med bossen och dom andra i stalltjänsten=)

2008-11-14 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0