Grattis mamma på 40-årsdagen<3

Heeej! Har haft fullt upp idag:) På vägen hem stannade jag och köpte mörk marabouchoklad, stack hem och satte ignåg att bakade kladdkaka! Städade hela undervåningen, tände levande ljus lite var stans och grattade mamma mycket när hon kom hem från jobbet:) Sedan har vi haft gäster hemma. Mormor, hennes man, Viveka, Felicia, Amanda och Henrik. Smörgåstårta, glasstårta, supergott! Verkligen! Vi fick i oss så mycket att kladdkakan får sparas tills imorrn. I present fick mamma vackra änglar, blommor, presentkort och ett presentkort till ett spa! Låter underbart! Grattis mamma. Hoppas du fick en underbar dag! Ska bli kul att se vad det är för mer present mormor har på gång till dig nästa vecka också:) Nyfiken!

Idag i skolan hoppade vi igen. Triton! Han är skitkul att hoppa! Och han tycker nog att det är lika roligt som jag tycker att det är! Även om det än så länge bara är några småhinder. Men megakul ändå:) Vi hade bara häst i skolan, sen var det slut;) Som vanligt sov jag och Emelie på bussen. Haha är det bara vi som har en vääldig tendens till att somna på bussen? Somnar alltid. I morse djupsov jag på bussen, vaknade precis innan jag skulle av.

Det fick bli ett ganska kortfattat inlägg. Imorrn är det stallet. Kul! Rida:)<3 Och idag ropade en ande mitt namn. Lite småläskigt eftersom att man är lite skrämd. Men jag undrar även vad hon vill mig. Jag kanske låter störd. Men jag tror och nästan fullt övertygad om att jag har en ande/andar hos mig hemma. Fast andar finns i alla hem, bara att man märker av dom olika mycket. Haha i alla fall vad jag trot. Jag är en väldigt andlig person som ni kanske förstår. Någon mer än jag som intresserar sig för andar och "övernaturligt"? Jag vet att dom finns. Är helt säker på det. Det är helt naturligt. Faktiskt helt logiskt för mig. Jag tror även på att alla har någon/några vägledare som finns till för en. Som kan vaka lite, som man kan prata med, be om hjälp till. Mina har hjälpt mig en hel del.

Nej nu får jag dra mig. Ska sätta mig framför TV:n med mamma och syrran en stund innan jag sedan ska gå och lägga mig. Och jag hoppas på att få slippa andliga aktiviteter hos mig inatt. Hehe. Lite skrämd blir man när man inte vet vad/vem det är;)

Pusshej:*

Dagens...
Diss: Torra händer! - Är trött på torra händer. Gjort ett uppehåll med grönsåpan som är bra för torr hud ett tag och det märks på mina händer kan jag ju säga!
Hiss: Smörgåstårta! - Mormors smörgåstårta som hon gjorde idag var helt underbar! Tror jag skulle kunna leva på det ibland alltså. Megagott! Underbart att njuta till! Himelskt gott verkligen! Tack mormor<3 Min mormor är underbarast<3

Har fått i mig en del onyttigheter idag som sagt. Fan. Får ta igen det imorrn;) Nya tag som sagt.


Visst ser min kladdkaka god ut?:)


Mysigt med tända ljus!:)


Smörgåståårta!! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0