Gomiddag

Hejsan bloggen, hejsan läsare!
Slänger in ett litet inlägg... Vad mörkt det är ute nu. Börjar ju skymma strax efter 15.00, kanske 15.15! Inte klokt egentligen. Men mysigt ändå:) Och så ville jag bara påpeka att skumtomtar är det godaste godiset just nu! MUMS! Hur har ni haft det annars då? Själv har jag bara gått i pyjamas hela dagen. Men ibland behövs det faktiskt.



Hiss: Skumtomtar! - Underbart för en deppig dag, för en glädjerik dag, för alla dagar! Låt det bara inte bli för mycket;) Tyvärr är det ju inte hälsosamt vilket jag verkligen önskar att det var... Det är ju bara så gott!
Diss: Slöhet! - Jag har gått och slöat så mycket den här veckan att jag hamnar efter i allting. Fy på mig! Plugget, hjärnan allting. Jag måste vända tillbaks allt detta och komma igång med livet igen!

OCH SOM VANLIGT: blogg.se krånglar, kan inte ladda upp bilder. Detta får bli morgondagens diss, verkligen! Det är ofta krångel. Vilket blir väldigt... krångligt.

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Hej tjejen! Ja, tänk å ha sån lyx, det är bara så underbart att ha en egen walk in closet. Min prins har lovat mig att jag ska få en nästa gång vi flyttar! =)



kram kram

2008-11-12 @ 18:39:10
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Annis

Älskar skumtomtar:D

2008-11-13 @ 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0