Filmtips!

Innan jag pluggar vidare ville jag bara säga;

Är inte Starsky&Hutch den bästa filmen någonsin?:) Jag bara ÄLSKAR den, kan se den om och om igen! Den här senare versionen! Är osäker på om jag har sett den gamla... Men den här äger verkligen fett! Vad tycker ni? Har ni inte sett den så är den verkligen att rekommendera! Se den! Den roligaste och bästa filmen jag vet, tror jag! Precis min humor.


Starsky and Hutch är nog dom roligaste polispartners någonsin;) Haha!
Åh vad jag älskar filmen! Med världens härligaste skådisar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0