Duktiga mig

Det här blir säkert kvällens sista inlägg. Jag känner mig så duktig nu! Massa beröm till mig! Jag har pluggat idag :D Och det händer inte ofta ska ni veta^^ Jag har gjort projekt i hund och grejer! Megabra! Så snart ska jag bara börja plugga till provet imorrn. Läsa på frågor och ett kapitel ur boken. Det löser sig. Gör det i sängen innan jag ska sova. Megabra! Alltså blir det snart.

Imorrn blir det till att gå upp 5.00 då. Ska INTE försova mig. Får inte! Absolut inte!

Nej nu får jag dra mig. Hoppas ni får en trevlig start på veckan imorrn och att ni har haft ett trevligt avslut på veckan idag!
XOXO


Jag älskar plugg! NOT. Men det måste ju göras:)

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Det är väl just för att de är så stora, vet inte hur man gosar med en häst. Jag gillar smådjur... allting i kattformat.. haha



Vad är det för intressant bok du håller i handen?

2008-11-23 @ 21:49:09
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Annis

har du bestämmt dig om vad du välja..stanna kvar på lördagar eller byta med mig o josefine??

2008-11-24 @ 21:14:24
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis=> Det blir nog att flytta med er<3 Men är inte heeelt säker än. Men troligen blir det så:)

2008-11-24 @ 21:48:48
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Annis

åå vad glad ja bli nu:D

2008-11-25 @ 08:27:03

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0