Dessa skoldagar


Tjingeling på er! Sitter här hemma. Ja det gör jag faktiskt. Och nej, jag skolkade inte idag. Jag ska ha stalltjänst vecka 50 istället:) Tack så jättemycket till Paulina och Emma för att ni ville byta vecka med mig<3 Då slipper jag ta hand om så många hästar och stallet ensam hela veckan eftersom att det inte skulle vara någon etta den här veckan och att Kristoffer aldrig kom. Men jag förstår faktiskt, han har ju faktiskt brutit nyckelbenet. Så efter hästlektionerna gick jag till kolektionen (heter egentligen lantbruksdjurs skötsel). Trodde att jag skulle få göra ett prov men det blir av nästa vecka istället. Gött. I stället höll vi på att skulle gå runt på skolan och hämta foderprover, vi ska göra en liten egen foderbok tror jag. Fattar inte ritkigt men jag tror det i alla fall. Jag, Rickard och Emelie jobbade ihop. Fan va mycket skratt det blir i klassen ibland alltså;) Eller ganska ofta, nästan jämt faktiskt. Vi har alltid askul! Vi blev trötta en stund och satte oss och tittade på när ettorna red. Emelie trodde att dom hade ridtestet. Så kanske det var;) Hur som helst... Jag är hungrig! Blir väl middag lite senare. Och vet ni vad? Missa för guds skull inte Prison Break ikväll klockan 22.00! :) Den bästa serien någonsin! Hoppas att Sara(h?) klara sig undan den där mannen som jagade henne i slutet av förra avsnittet... Och hoppas inte att Michael och alla åker fast. Dom måste ju änna bli lite fria snart tycker man. Annars blir det lite tjatigt faktiskt. Men åh vad PB är den bästa serien i alla fall! Alltid lika spännande och hett!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha men då svarar jag här då xD

Jag buggar här på skolan :) dels på söndagar å sen på onsdagar också:) Askul e de!:D

nej vi får prata med anders:S För de känns verkligen inte bra att man ska ha massa som kollar:O

2008-11-17 @ 17:10:08
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: louise!

Så sant så.. Tackar så mycket, elr ja det tackar jag sofia för (hon som gjorde designen till mig)! Vet tyvärr inte vilket program.. Din blogg var också fin! :) Kram

2008-11-17 @ 17:50:31
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0