Britney äger:)

Hej. Jag ska bara säga att jag är arg! Det måste spöka här hemma! Nu har någon tagit min fjärrkontrol till min iPodspeaker! Får verkligen utbrott! Idag har det känts som om mycket har gått emot mig. Fast så känns det typ varje dag. Men jag får verkligen panik och utbrott när jag inte hittar något! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH:@ Den har ju förfan legat på bordet heeeeeeeela dagen. Och nu när jag behöver den så ligger deni nte där? VA? ÅÅÅH!!! Det kokar inom mig. Om det här temperamentet är normalt för mig så vill ni inte veta hur jag är när jag har pms... Hehe.

Idag har jag i alla fall käkat lussebullar med kaffe och julmust! Åh vad det är gott! Julmust är bara bäst! Och för en stund sen har vi käkat meeegagod tunisisk mat till middag. Det är mysigt när hela familjen är samlad vid matbordet:) Och vad jag älskar tunisisk mat! Mumma!
Har också tränat lite med hantlarna idag;) Vi får väl se om det blir någon superwoman av mig till slut. Haha;)

Nu ska jag kolla lite hästannonser, mail och bilddagboken samt bloggar som jag läser. Chiao! :*


Thihi jag och lillsyrran tog cambilder igår;)


...Och idag:)

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

I wish, men en tredje del av klassen fick tidsbrist! Vi hann inte göra klart tenta, tog hundra år ju... så jag tror inte att jag klarade den.



Så osis, har inte gjort en omtenta på två år, så kommer det här... =(

2008-11-30 @ 19:52:16
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Vi ville egentligen att vår Misse skulle heta Tass, eller dotts, bara för att hon har en liten dott på ena tassen, men det blev Misse... =)



Hur gammal är din Misse då?

2008-11-30 @ 20:17:29
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0