Balsamet är slut=/

Hejsan! Har nyss duschat och sitter här i handduk. Dock var balsamet slut, så nu är mitt hår inte lika mjukt och lent som det brukar bli:( Hatar det! Och så blir det lättare tovigt! Jag har ju så krulligt hår också;) Afro;D

Tänkte ändå slänga in ett gonattinlägg för jag lägger mig om en stund. Är lite trött, men mest... nästan utbränd av all stress? Jag stressar varje dag, hela tiden. Är aldrig någonsin lugn. Jag har egentligen ingen anledning till att stressa så mycket som jag gör. Men det kommer bara. Jag stressar upp mig så fort jag ska någonstans, eller göra nåt. Och jag får ångest ibland. Rätt jobbigt faktiskt. Får väl försöka få bort det. Men det känns mest som att det inte går. Nåja. Ni får ha en riktigt god natts sömn, vilket jag sällan får! En 17-åring ska inte ha såna sömnproblem som jag har... Sover aldrig en hel natt i sträck! Jobbigt. Men nog pratat om mig. Sov gott, det hoppas jag att ni gör! PUSS:*

Undrar när jag får kallelse till kliniken i Ljungkile för mitt knä som kvinnan på vårdcentralen sa?


Och om ni inte hör av mig på några dagar nu så beror det ju på att jag antagligen bor på skolan och har stalltjänst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0