Äntligen fredag tomorrow:D

Gokväll alla söta:)
Sitter och funderar på mina planer för imorrn. Min mamma fyller ju år som sagt. GRATTIS till henne<3 Hon förtjänar en underbar födelsedag!

Idag, precis som igår, har vi bara haft teoretiska ämnen. Ibland känns det skönt faktiskt. Inte behöva tänka på att byta om och typ behöva duscha och krångla innan man drar hem o.s.v. Bara klä på sig normala vardagskläder och bara va:) Har jobbat på flitigt i skolan idag tycker jag faktiskt! Jag vill bli lite duktigare i skolan. Har jobbat på både med samhällskunskapen, svenskan och företaget! Jo snart är vi igång på riktigt! Snart snart! Vi har bara några få saker kvar att fixa innan allt är klart. Men har du funderingar eller bara är lite intresserad så maila våran mail; [email protected]. Tveka inte! Och vad gör då vårat företag M.E.J.S textil UF? Jo vi broderar på tyger! T.ex. jackor, täcken, T-shirts, schabrak, handdukar m.m.! Våran kära duktiga Michaela kan brodera både text och figur/bild! Man skickar eller ger objektet du vill ha broderat till oss. För mer information maila som sagt! Kan även maila exempelbilder på brodyrtext till dig. Om Michaela skickar bilderna till mig på min dator snarast kommer jag nog lägga upp på bloggen också:) Mail besvaras alltid och så fort som möjligt också. Bra va?;) Spelar ingen roll var i Sverige du bor, du kan ändå använda våran tjänst!

Nåja, jag måste sätta igång att plugga lite också. Har så mycket att göra nu! Mycket mycket! Jag ska ta tag i det!

Puss<3


Söta Michaela som cyklade hem från skolan:)<3

Förresten tycker ni att min design är tråkig?

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till din mamma:D ja mikkan e supersöt på sin cykel! hehe, jag vet inte om jag är kär, men jag har vart i den personen;) och NEJ, din design är inte det minsta tråkig!! <333

2008-11-06 @ 20:08:59
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis te din mamma :) och designen är skitsnygg! <3

2008-11-06 @ 20:30:30
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0