<3

Jag vet inte varför blogg.se ALLTID ALLTID krånglar men nu krånglar det igen och jag kan tyvärr inte ladda upp bilder. Skit också! SKÄRPNING tycker jag. Antingen går det inte att ens logga in eller så är det något annat skitproblem som det här.

Men till ämnet jag tänkte ta upp nu... GRATTIS till min underbara kompis Anna!<333 17 år idag:) Och present från mig kommer i veckan eller på lördag då:) Älskar dig otroligt mycket och du vet inte hur mycket du egentligen betyder för mig. Lärde känna dig genom stallet där jag träffade dig första gången för typ 3-4 år sen och jag är så himla glad för det! Hoppas du får en underbar födelsedag. Skulle låtsas glömma din födelsedag hela dagen hade jag tänkt egentligen men... kan ju aldrig hålla mig typ! GRATTIS, grattis åter igen! Hurra, hurra, hurra för Anna! <33333

Kommentarer
Postat av: Annis

o vad du e snäll o gullig:) älskar dig..<3333

2008-11-10 @ 14:49:55
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar=> Du är ännu gulligare!!<33333333333

2008-11-10 @ 18:22:19

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0