Chillkväll med Felicia:)<3

Tjena mittbena!:)
Haha okej den hälsningsfrasen är så ute men ändå:P Den bara kom upp i huvudet. Har nyss kommit hem från Felicia som fick mig på bättre humör. Vi gick promenad, umgicks, chillade med chips framför en film. Trevligt! Tack för det<3 Jag lovar att jag ska höra av mig nån dag efter nyår:)

Imorrn så... Nyår. Eller idag egentligen eftersom att klockan är 00:01. Antingen fäljer jag med Emelie hem till Mickan, om det nu blev så. Eller så har jag ett alternativ att åka till Nuntorp. Eller så stannar jag helt enkelt hemma och chillar imorrn. Vet faktiskt inte än. Är det inte rätt lustigt och så typiskt mig att inte veta någonting förrens i sista minuten innan något? Så fungerar jag. Har alltid fungerat så. Jag är sån. Ibland känns det rätt skönt men det framkallar även stressattacker i många sammanhang. Så jag vet inte vad jag ska göra på nyår förrens jag vaknar imorrn. Jaja så är det:)

Jag hoppas verkligen att ni får ett gott nytt år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0