Lika missnöjd med fotot varje gång!

Nu har jag kommit hem från Bergahästen och käkat. Red Farrucco idag också, han var mycket trevlig men inte alls som i lördags, då han var jättefin hela tiden. Men ändå:) Man kan inte alltid ha perfekta dagar.
När jag väntade på bussen ut till stallet så kommer det ett ungt par med en bebis. Och pappan stod och spottade över allt, som om han var en liten snorunge... Sedan frågade han hetsigt "När kommer 62:an? Hallå? När kommer 62:an?" till en tjej som lyssnade på mp3. Han lät faktiskt ganska otrevlig och jättehetsig. "ehm om 10 minuter" sa hon... Han bara "Så sent??"... Mm ibland undrar man om folk inte skulle kunna ta och ändra sin ton lite. Och när bebisen smågrinade lite, lite så typ tittade han argt på bebisen och fräste "håll tyst med dig/håll käft" ungefär. Ni skulle hört hans ton;) Någon hade tydligen en dålig dag... Och behöver man stå och spotta spottsluskar om sig i ett? Det gick bara någon, ett par sekunder mellan varje gång han spottade. Jag tycker det är så jävla äckligt! ååh, den störde jag mig på alltså. En vuxen man liksom... Vilken tönt.



Hiss: Bergahästen - Trivs som handen i fickan i det stallet. Mysigt och avkopplande att få komma dit och rida idag:)
Diss: Klassfotot! - Grrh, idag kom årets skolkatalog hem. Och jag ser hemsk ut på på både gruppfotot och porträttet! Jag ser värre ut än Ursula i Den lilla sjöljungfrun... Hur jag än vrider och vänder så ser jag verkligen inte bra ut nånstans! Blev mycket mer nöjd med åren innan... i högstadiet t.ex. Ååååh vad störande! Är det inte typiskt?


Ett litet kolage jag gjorde en gång...

Chiao!

Kommentarer
Postat av: aBc

....du vacker - som alltid..Puzz

2008-12-16 @ 07:49:25
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till aBc=> Tack<3 :' Puss!

2008-12-16 @ 14:14:10
Postat av: Mistique

Vad sööt du är =)

2008-12-18 @ 23:47:00
URL: http://www.metrobloggen.se/mistique

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0