Söndag igen

Hejsan!
Sitter här och mår illa (tror det är sömnbrist faktiskt) och är dötrött. Förlåt för att jag inte hann uppdatera bloggen igår! Jag hann verkligen inte. Var i stallet och red ut på Farrucco, åkte hem och duschade, åkte till Överby för att hitta nåt plagg som passar till fest, åkte hem, städade, duschade, sminkade mig, åkte till Emelie på kareokekväll. Kul hade vi:) Vi hade skitkul när vi sjöng och vi lät så fint när vi hade fått i oss lite. Vi hade värsta tävling typ två mot två:) Singstar in my heart säger jag bara!<3 Tur att Rickard hade med sig ABBA-singstar, den var ju helt klart bäst!
      När alla skulle åka hem så följde Matilda och Anna med mig hem och sov här. Idag har vi bara chillat, gått promenad i skogen och så. Trevligt! Dom åkte hem för ett tag sen. Skulle hängt med mamma hem till Viveka och Felicia och dom men jag orkade inte. Är rätt slö idag. Får bli en annan dag:)

Imorrn har jag en fri dag. Jullov är underbart! Ska nog sjunga singstar med syrran och spela Guitar Hero! :) Måste bli duktig på GH känner jag. Ska nog ta en riktigt lång promenad också. Är sugen på en 2timmars-promenad! Låter inte det härligt? Om vädret är lika härligt som det var idag och igår:)

PUSS:*


Promenad med Matilda och Anna idag<3 Båda två älskar tydligen att ta
naturbilder:) Det är kul! Och fint blir det. En promenad i mysiga mjukisar
gjorde susen med frisk luft och allt efter en kväll som igår;)


Matilda<3


Anna<3


När jag gör Matilda sällskap när hon väntar på sin buss. Hon smakade på
en dricka som hon hade köpt, den smakade inte gott. Haha xD


Festbilder från igår kanske kommer. Och ja jag vet. Julaftonsbilderna ska komma hoppas jag:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi e bäst på att sjunga xD

Å idag har de vart jättemysigt!:) Tack för dessa två dagarna SABBE:D

<33333333333333

och sista bilden på mig va ju sååååå snygg xD men drickan var verkligen ÄCKLIG!:P )

2008-12-28 @ 19:11:02
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha aj löve singstar! Heeelt klart :D

Det var hur mysigt som helst idag, tack gullunge! <3 haha jag ser ju görfet ut på bilden juh ahah xD

2008-12-28 @ 21:13:42
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0