Då var det åter lördag igen

Hejsan hoppsan!
Sitter i ridkläder med hö i håret. Red Farrucco på Bergahästen idag. Idag var han megatrevlig och jättefin:) Fick kläm på honom idag och Linda är så bra att rida för altså. Han lyssnade på mig hela tiden och var inte som en trög segboll en enda gång. En helt annan Farrucco än vad jag har vart med om förut. Underbart med såna dagar!
 
Hur som helst; ikväll ska jag träffa Felicia:) Saknar min underbara vän megamycket:) Vi har nog en del att snacka om eftersom att det var så otroligt längesen vi sågs igen. Kul att vi ses idag i alla fall:) Och så kommer faddergalan sen. Någon som tänker titta?

Nej nu ska jag dra och göra mig i ordning. Ska bli skönt med en varm dusch och få av sig allt hö man har i håret. Puss på er allihop:) Love you.


Jag på Farrucco i somras. Jag vet att det bara är jag som syns för staketet
är i vägen. Men det var den enda bilden jag hittade nyss. Farrucco är i alla
fall en megasöt liten P.R.E även om han knappt syns där;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Plate

finns inget bättre än när man har saker med sig från stallet. hö/spån eller helst av allt lukt :)

2008-12-20 @ 02:31:48
URL: http://sandraaplate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0