Gomiddag. ...

Inlägg från idag, som aldrig publicerades:

Gomiddag.
Sitter och väntar på att Sandra och Alex ska komma hit. Sandra hängde på:) Trevligt trevligt. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att slappat och typ... städat mitt rum. 10 ton kläder låg det på rummet! Och 20 ton prylar! Jobbigt, det värsta jag vet. Men nu är allt väck:)

Ikväll får jag väl se om jag hinner plugga nåt också. Behövs. Har massor med grejer som jag inte har lämnat in. Men jag orkar verkligen inte, jag är så fruktansvärt trött. På plugg. Skönt med lov snart i alla fall. Fast jag trivs i skolan som fisken i vattnet. Underbara människor går det där. Och imorrn får jag träffa dom:) Då ska jag och Matilda ta upp våra planer för kareokekvällen också. Ja, vi ska ha kareokekväll:D

Oj nu kommer dom, måste kila:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0