Tisdag kväll...

Heeej!
Förlåt att jag inte har uppdaterat förrän nu, men det har varit lite problem med nätet idag. Men nu är allt som det ska:) Sitter och tittar lite på Titanic på tv3 nu, den filmen är ju så fin! Nåja, idag har jag inte gjort nånting alls. Gått hemma i pyjamas hela dagen. Har varit deppig och mått dåligt idag. Så jag bestämde mig för att ha en deppdag hemma i stället för att gå till skolan och vara sur. Egentligen hjälper det inte att bara vara hemma... Imorrn ska jag till skolan trots att jag inte mår som jag ska. Skolan är ju viktig. Och jag ligger efter i så mycket att jag inte hinner klart med alla inlämningar innan jullovet. Jag är lika kass i skolan som alltid. Varför är jag så dålig och lat? Jag måste börja sköta skolan bättre! Jag har alltid varit sån här... Visserligen sköter jag skolan mycket bättre nu än i högstadiet men jag måste förbättra mig ännu mer! Jag har inte råd med att misslyckas med gymnasiet. Jag måste plugga hela jullovet. Det har jag bestämt. Kanske inte hela... Men en del av lovet i alla fall! Vad skönt att få lite julledigt snart. Sista veckan i skolan nu:) Men jag kommer att sakna min klass<3 Det kommer kännas som evigheter under lovet och jag kommer typ dö av saknad för att vi alltid har så kul och är så täta! :) Är det inte härligt? Tur då att det blir kareokekväll med klassen nästa helg förhoppningsvis:) Och tjejkväll för oss tjejer (går bara 2 kilalr i klassen) någon kväll också. Nice det! :)

Såg nu Prison break igår? Visst var det ett hemskt avsnitt? Givetvis lika bra som alltid men åååh vad hemskt att den gamla polisvakten offrade livet i det där megastora vattenröret... Vad ledsen jag blev! Och hur mår Michael egentligen? Åååh vad spännande allt är nu! På maximal nivå är det verkligen spänning! Älskar det! :) Och Sucre... han är ju bara så snygg! Nästan lika snygg som Michael ju:) Om inte lika?


Michael Scofield och Fernando Sucre i Prison Break!:D

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Åh scofield är ju bara så snygg =) men han ser ut att ha gått upp lite i vikt!!



Klänningen jag bloggade om va diss, men den nya gula klänningen jag har bloggat om är verkligen hiss!



Kram kram

2008-12-17 @ 12:21:57
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va dog han den gamla polisen :O

2008-12-17 @ 18:14:11
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Mistique

Oohh jag bara älskar prison break och ja, det där avsnittet var ganska sorgligt :(

2008-12-18 @ 23:45:48
URL: http://www.metrobloggen.se/mistique

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0