Sovmorgon är underbart!

Gokväll! Klockan är ganska mycket men jag har sovmorgon ända fram till lunch imorrn:) Skönt är det när lektioner är inställda och så! Och aj vad jag är öm i min läpp, hålet där min piercing sitter i. Har varit det i ett par dagar nu. Inte så skönt faktiskt. Hoppas det går över. Jag orkar inte ta ut staven och lufta och hålla på nu för att det är så fruktansvärt jobbigt att sätta dit den igen sedan, pilla med den lilla jobbiga pluppen som tar evigheter för mig att sätta fast (oftast) på staven. Hm... Vilka problem man kan ha! Haha. Dess utom har ju jag en såpass lång stav att det inte borde bli så tätt att det är orsaken till att det är ömt och gör lite ont? Måste va nåt annat. Får göra rent där eller nåt på nåt sätt.

Idag var det ju inget Det okända på 4+ så det blev till att se Bonde söker fru bara istället:) Gud vad söta dom är! :D Hanna och min favoritbonde Peter tillsammans med dom som dom valde ut. Efter Bonde söker fru så somnade jag i soffan. Vaknade för en stund sedan. Hm... Borde snart lägga mig igen.



Hiss: Humor! - Hur underbart är det inte med folk som har samma humor som en själv? Hur skulle världen klara sig utan humorn?:) Haha.
Diss: Kedjemail! - Åh vad dom är jobbiga! "skicka vidare detta för att visa att du bryr sig" eller "skicka vidare så får du tur i kärlek". Hallå? Jag orkar inte skicka vidare massa mail som... Åh. Nej. Det blir bara för mycket. Jag tänker skita i alla kedjemail jag får framöver. Även om det är små söta skicka-vidare-till-alla-dina-vänner-som-du-håller-kär-för-att-visa-att-du-bryr-dig-om-dom-annars-har-du-glömt-bort-dina-vänner-mail! För guds skull ingen är bortglömd för mig som betyder något! Jag orkar bara inte lägga tid på alla dessa mail som ständigt strömmar in i min inkorg på mailen. Klart som fan att jag älskar mina underbara vänner i alla fall?  Vissa skämtmail är ju hur kul som helst... men att man måste skicka vidare... nej. Det gör man ju bara om man känner för det. Jag är trött på att man "måste". Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bonde söker fru ikväll igen!:D Å jag bara ÄLSKAR när dom e så söta mot varandra:*



Dagen hiss och diss: Håller med till 120%!!!!

2008-12-18 @ 11:58:38
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0