Sov gott

Hejsan! Ska alldeles strax gå och lägga mig. Nyss gjort mig i ordning för natten och smörjt in mitt ansikte med en underbar creme från L´Oreal:) Och klockan är mycket. Jag som är så förbannat trött borde inte sitta här. Borde sovit för längesen. Men en jättebra film höll mig uppe. Kommer inte ihåg namnet på den men den gick på tv3 har jag för mig...

Men varför är det så svårt att komma i säng tidigt? Varför går man inte bara och lägger sig? Jag har alltid haft det problemet. Måste liksom sitta uppe och plåga mig tills jag är så trött att jag nästan blir pigg... Det är verkligen inte bra för kroppen. Jag måste skärpa mig! Imorrn ska jag sova tidigt punkt slut. Man har också lättare för att gå ner i vikt om man sover mycket har jag hört. Och dess utom är ju sömnen det viktigaste, kroppens återhämtning.

Nej nu får jag kolla mail och sedan sova min skönhetssömn! Gonatt!<3

Kommentarer
Postat av: Annis

ja sova de är bra:D..

2008-12-10 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0