Snön fortfarande ligger kvar ju:)

Vad gör jag hemma? Jo jag fick mina planer för kvällen förstörda. Jag skulle åkt till en sötmupp men mamma och pappa skulle ut ikväll, så jag fick vara hemma för att dom inte ville att syrran och hennes kompis skulle vara ensamma hela natten o.s.v. Egentligen så visste jag ju detta innan... men ändå;) hehe. Så nu sitter jag här och inte gör nåt. Tittar på faddergalan emellanåt. Förlåt Felicia för att vi inte kunde ses<3 Men vi får ses en annan helg:)

Jaja, imorgon ska jag i alla fall träffa Alexandra<3 Det var fanimej längesen kan jag ju säga! Mer längesen än Felicia... Undrar om det inte är mer än ett halvår och ännu längre? Gud vad kul att ses imorrn i alla fall:)

Jag som hade tänkt uppdatera bloggen med bilder med mig och Felicia imorrn och grejer ju:) Men nästa gång;) Det får bli en uppdatering med Alex istället:') Wiie<3 Puss:*

Vill ha: (klicka för större format)




Hur nice är inte WWF-toparna egentligen?:')
Parymen Flowerbomb från Viktor&Rolf är goast
av alla parfymer jag har känt på:) Och  Ridhjälm är
verkligen behövligt! Ska ge mig ut snart och titta
på en ny då min knappt är hel snart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snygga grejer!:D

2008-12-13 @ 22:19:09
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoho^^ den hjälmen e snart min:)

<3

2008-12-13 @ 23:59:17
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0