Nuntorp=lekis:D

Haha våran klass är inte speciellt normal... Kolla in förmiddagen i bilder: (Klicka på bilderna för större format)

Emelie inledd
förmiddagen med
att leka med skolans
pilatesbollar!
Vilket hon tyckte var mycket roligt...
"Men hallå vad håller du på med då?"
"äsch skit i dom nu"
"Wiiiiiiie vad kuuul, teeesta!"
Favoritbollarna!

Emelie: "Matilda testa nu det här! Åka kana på bollarna! Så jäääävla kul"
Matilda: "wiiiiie" "aaaj jag slog i huvudet i stolen" "hahahah".
Alla: "mahahahahah"
Michaela: "bäst att filma allt"

Såhär mysigt hade vi det på rasten!:)
Smygfoto på lärarna där borta! Jam an kan tro att det här är dagis. Men vi har himla kul på hästlinjen! Och sedan började alla hoppa runt på dom där bollarna... Sedan hade vi även redovisning. Och idag har jag, Mikkan och Emma (Jessica är hemma och är skadad) äntligen kommit igång med hemsidan för vårat företag! megabra kommer det att bli! Snart är hela alltet klart! Underbart!

...Efter skolan åkte jag med Emma och Kristoffer till stan (Trollhättan) och där träffade vi även på Rickard. Vi kollade in lite saker på Åhléns. Efter att Rickard gick bort till körskolan och skulle ha teori så gick vi andra och åt middag på Grillhouse. Mums!

Och för en stund sedan hann jag träna:) Nööjd *tummen upp*.
Vi hörs hör ni! Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0