Nu är jag hemma...:)

Hej hej igen:)
Har kommit hem, hunnit äta en skål flingor och tittat lite på TV. Nu sitter jag här. Underbart att vara hemma igen. Skoldagen idag har känts sådär tråkig och seg. En sämre dag än andra. Det har inte vart några hästlektioner=dötråkigt. Usch vad jag är skoltrött när det gäller vanliga tråkiga ämnen. Känner ingen motivation alls nästan. Måste skärpa mig. Idag sket jag i laggårn även fast jag har min eftermiddagspraktik idag. Skulle stått och mjölkat nu. Men jag "visste inte". Hehe. Där emot känner jag ganska stor motivation till häst, etologi och svenska. Men alla andra ämnen... uuuusch på dom. Ibland kan man tro att jag pluggar jordbruk, eftersom att vi är tvugna att läsa lantbruksdjurs skötsel (mest kor och grisar), göra praktik i laggårn och se på när man kastrerar smågrisar. Jordbrukseleverna på Nuntorp är ju inte tvugna att läsa hästkurser? Dom kan inte ens läsa hästkurser tror jag? Vi är både tvugna och kan välja till lantbrukskurser... Jooobbigt. Blir så trött på det! Och nu funderar dom på att ta bort lantbruksdjurskursen så att den inte är obligatorisk. Känns ju jävligt kul nu när vi läser den och har läst halva den kursen redan. Jävligt kul. Inte. Jag blir arg rent ut sagt!

Nej nu ska jag släppa mina negativa tankar om skolan. Efter skolan idag så gick jag och några andra muppar och tittade på film på Emmas internatrum innan jag åkte hem. Ice age 2 är heeeeeelt underbar! Eller hur?:)

Antonia:)


Ice age:'D Sid är min idol!:) (dålig bild men det
är mobilkamera)


Emma datanördade lite under tiden också;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle LÄTT läsa era hästkurser också! :D

2008-12-05 @ 17:08:40
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0