När man fastnar

Hejsan. Klockan är alldeles för mycket och jag borde sova. Men jag började titta på Sagan om de två tornen förut på tv3. Och jag fastnade! Jag har inte sett de här filmerna sen jag kanske var 11-12 år och kommer inte alls ihåg mycket från Sagan om de två tornen, och även de andra filmerna. Så jag trodde att jag skulle stänga av tvn efter en bit in i filmen för att jag trodde att man var tvungen att se Sagan om ringen först för att man skulle fatta Sagan om de två tornen. Och så kanske det är, jag vet inte. Men jag fastnade hur som helst, även om jag inte kommer ihåg mycket av den första filmen. Gud vilken fantastisk film! Jag tycker verkligen det! Jag älskar den! Så jäkla bra:) Jag var bara tvungen att kolla klart på filmen.

Nej nu måste jag nog snart sova. Men jag kom på en sak! För att se några bilder från kareokekvällen gå in på Annas blogg här! Finns dock inte bilder på oss men några är det i alla fall:D Checka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0